Két csodás nap Budapesten

2008.06.09

Az egész akkor kezdődött, amikor megvettem azokat a bizonyos színházjegyeket a Mozart!-ra. Egészen az előadás napjáig tűkön ültem otthon. Aztán eljött az a bizonyos csütörtöki nap. Életem egyik legjobb napja.

Csütörtök reggel felébredtem, elrohantam boltba egy kis csokiért, mégse menjek üres kézzel. Összekészülődtem, megfürödtem, hajat mostam, bepakoltam és elkezdtem pánikolni, hogy még meg se írtam a CD-t de már indulnom kellene a vonatra. Na akkor gyorsan CD írás. Persze a felét lehagytam róla a nagy kapkodásba, sebaj neki estem újra. Gépet kikapcsoltam, és elindultam a vasútra. Jó időt futottam, megvettem a vonatjegyet és még a szembe lévő boltba is át tudtam menni innivalót és kiflit venni. :-)

Végre megérkezett a vonat, kerestem egy üres helyet és elindultunk. Győrbe át kellett szállnom, megkerestem a vágányt, jött a vonat is időbe. Felszálltam, megkerestem a helyem, kényelembe helyeztem magam és indulás. :-)

15:41-re érkeztünk meg elméletileg Kelenföldre, ahol már várt engem Juli, aki elkísért engem színházba. Felmentünk a koleszba, megjegyzem élvezet volt nagy táskával lépcsőt mászni, buszozni újra lépcsőt mászni és felmenni a 8. emeletre. De ezt is túl éltem.

Olyan 5 óra felé elindultunk a KCSSK A/814-es szobából, talpig díszbe kajálni. Egy pár jó tanács! Ha színházba mész és béna vagy előtte ne egyél! Vagy vigyázz a ruhádra! Ha úgy döntesz, hogy mégis eszel, legyen nálad hajgumi. :-) És a legfontosabb! Ha kínaiba eszel, főleg csípőset, mindig kérj hozzá legalább egy liter folyadékot! :-)

Kaja letudva, ruhának semmi baja, irány a színház! Kb. fél 7-re értünk oda a gyönyörűséges pesti Broadway-re, annak is a legszebb színházához, a Budapesti Operettszínházhoz.

Az első élményem az volt, amikor befelé menet az előttem álló nő eljött az 5-én előadásra, a 6-ra szóló jegyével. :-) Na mindegy, hazament, másnap megnézhette az előadást. Végre bejutottunk mi is. Elkezdődött a terepszemle. Végignéztük a társulat fényképeit (néhányat leszedtem volna a falról, de nem volt elég nagy táska nálam), elmentünk WC-re még előadás előtt, vettem egy évadfüzetet és utána elfoglaltuk a helyünk. Egész jó helyünk volt, a hetedik sor egyes, kettes székén ültünk. Engem picit zavart, hogy a fejem fölött ott a páholy, de nem törődtem vele. Egyszer csak jött egy fiatal csaj, aki elmesélte, hogy a párja késni fog és nem cserélnénk-e helyet velük, hogy ne kelljen az egész sort felállítani. Mi nagyon kedves és segítőkészek voltunk, persze hogy beültünk a sor közepére. :-) ;-)

Felment a függöny és elkezdődött végre. Isteni volt, nagyon, nagyon, nagyon. A szünetbe végigjártuk a színház emeletét is, a tükörfolyosót, benéztem az Operett shopba is és láttam Kapócs Zsókát is. Hogy ez most hogy jön ide, azt nem tudom, de ott volt és kész. Az előadás végén hatalmas vastaps, természetesen állva. Utána mentünk a művészbejáróhoz. Sajnos Zolit nem tudtam megközelíteni, a sok kis kb.8 éves kiscsaj letámadta, és nem eresztették. Attila eltűnt, felszívódott mire kiértünk, vagy pedig sokáig bent maradt. :-) Szili szokásához híven két lépéssel eltűnt az éjszakába. Ment, mintha senki se állta volna útját a bejárónál.

Sajnos az ajándékot se tudtam átadni Zoltánunknak, a CD még mindig a táskámba hever, de a csokit elővigyázatossági okokból megettük a csajokkal másnap. :-)

Elindultunk, kerestünk egy villamost aztán átszálltunk egy buszra, hogy végre hazaérhessünk. :-) A buszon egy eléggé dadogós srác odaült hozzánk és elkezdte lökni a showdert. Látszott rajta, hogy ismerkedni akar, de őszintén szólva semmit se értettünk abból, amit mond.

Végre hazaértünk, felmentünk először a 10. emeletre, beszéltünk egy picit egy csajjal, aki Juli barátnője, majd visszamásztunk a 8.-ra, átvedlettünk, gyors zuhany és ágy. Én nem tudtam hamar elaludni, bezzeg Juli kidőlt. (amúgy is ki kellett aludnia magát, mert másnap vizsgázott)

Péntek reggel fél 8-kor keltem, összepakoltam, és vártam Timit, aki megígérte, hogy eljön elém a koleszhoz, és egész nap járjuk majd a várost. Picit késett, mert elkeveredett a déli pályaudvarnál, de azért ott volt. :-) Nagyon aranyos, rendes volt tőle, hogy odajött elém. Először visszakeveredtünk a belvárosba, elvitt engem a Szent István bazilikába. Közbe felhívott Dorcycám, hogy mégis mikor szándékozunk odamenni hozzá a Stefánia palotába. Mondtam neki, hogy türelem Viksut terem. :-)

Megnéztük a bazilikát és elmentünk a színházhoz, mivel jegyeket akartam venni az októberi JVI-re. Persze már nem kaptam. :-(

10 órakor találkoztunk Katával, akivel megbeszéltük, hogy az Oktogonon összefutunk, de megérezte, hogy minket a színháznál kell keresni. :-) Nyakába borultam, puszi-puszi és indulás Dorcymhoz. Már nagyon vártam, hogy végre megismerjem az én egyetlen hibbant angyalkámat. Meg kell mondanom, nem csalódtam. Mikor meglátott a nyakamba ugrott, alig akartuk elengedni egymást. Sajnos nem lehetett velünk sokáig, befogták melózni. :-( De legalább láthattam, ami több mint a semmi. :-)

Így hárman ezek után nyakunkba vettük a várost. Kicsit kóboroltunk, körbejártuk a Hősök terét... és megtaláltuk a keresett buszmegállót. :-) Sok utazgatás után elérkeztünk a célállomásra, a Margitszigetre.

Először megnéztük a szökőkutat, utána leültünk egy padra és elkezdődött a pletyózás. :-) Aztán körbejártuk a szigetet, megnéztük a Vadasparkot, vagy mi a neve. Nagyon édes állatokat láttunk, fotózkodtunk, és indultunk tovább. Megnéztük a rózsakertet, és egy isteni jel volt amikor megszólaltam, hogy hol tudnék elmenni WC-re.  :-) Ne tessék rosszra gondolni. :-) Ha akkor nem kellett volna WC-znem akkor tuti nem futok össze Popdarálós Szilikével. :-)

Indultunk tovább, mikor észrevettem, hogy aki elfutott mellettem, nem egy közönséges sportra vágyó fiatal volt, hanem maga Talmácsi Gábor. :-)

Megbeszéltük Nikusommal, hogy kb. fél 3ra ér oda hozzánk a szigetre, menjük ki elé az Árpád hídhoz. Kimentünk, vártunk egy darabig, de nem jött. Így lementünk a Duna partra, leültünk a lépcsőre és vártunk rá. Jókat beszélgettünk, röhögcséltünk, amikor végre megérkezett Csibe. :-)

Beszélgettünk egy darabig még a lépcsőn, de egy idő után visszaindultunk a sziget belseje felé.

Két kedves fiatal leszólított minket és tök jó programokat ajánlottak, amik a Margiton lesznek teljesen ingyen. Gondoltam magamba, na pont most kell nekem hazamennem, pedig úgy maradnék...

Végignéztük a programfüzetet, sétálgattunk tovább, amikor hirtelen megpillantottam Őt… :-) Nagyon helyes pasi volt. :-) „Véletlenül” pont felé mentünk, amikor hirtelen odalépett hozzánk. Szegény dolgozott, közvéleményt kutatott. Azt hiszem a programokról kérdezgetett vmit, de a kérdések nem nagyon érdekeltek. :-) Szerencsére volt névtáblája, a memóriám is jó, így meg tudtam nézni iwiw-en. Na de ne szaladjunk ennyire előre. Kérdőív kitöltve, irány a buszmegálló. Timi és Niki a Margit hídnál leszálltak, így ketten maradtunk Katával. Elkezdtünk bolyongani a városba, hogy mégis hogy fogok visszajutni a koleszba. Azt tudtam, hogy a budai oldalon vagyunk, ami jó jel volt. :-) Össze-vissza járkáltunk, kérdezősködtünk és persze mindenki más buszt vagy villamost javasolt, de megállóhelyet senki se tudott mondani. Elindultunk a jó irányba, közbe azon gondolkoztam, hogy egy taxist kellene megkérdezni, ők nagyjából ismerik a várost. Persze ő is egy másik buszt javasolt. Sebaj. Katával tanakodtunk egy kicsit, mire eldöntöttem az a legbiztosabb, ha taxival megyek vissza a koleszba. Elköszöntem tőle, puszi-puszi, beültem a taxiba és irány a kolesz. Még időbe odaértem szerencsére. Kapóra jött, hogy Juliék Norbi névnapot ünnepeltek, így oda tudtam ülni a gépéhez, megnézni Ákos (a margitszigeti srác) adatlapját. A képeknél felfedeztem, hogy lehetséges, hogy az apja hozott vissza a koleszba. Legalábbis nagyon hasonlított rá.

Végre elindultunk Kelenföldre, felültünk a vonatra és hazajöttünk. :-) Nekem ez egy életre szóló élmény volt, köszönöm nektek, hogy velem voltatok, nagyon szeretlek titeket. :-)

Remélem mihamarabb újra találkozunk. :-)

Vikusomnak

(Andi, 2008.06.12 20:35)

Jaj,nagyon örülök,hogy ilyen remek volt minden:)Igazán megérdemelted:D:D